csak a box!

Akkor most egy könnyedebb. Nagyon szeretem ezt a dialógust:

Frankie: -Hol a cipőd?
Hepaj: -Szellőztetem a lábam.
Frankie: -Nagyon lyukas a zoknid.
Hepaj: -Ooh...nem olyan nagyon.
Frankie: -Nem adtam pénzt új zoknira?
Hepaj: -De ez az alvós zoknim. Éjjel szeret levegőzni a lábam.
Frankie: -Akkor miért hordod nappal?
Hepaj: -Mert a nappali zoknimon túl sok a lyuk.
Frankie: -Ha adok pénzt, veszel magadnak új zoknit? Kérlek!
Hepaj: -Ez csábító, de nem mondanám biztosra. Lehet, hogy el lóversenyezném.

/Millió dolláros bébi/

2 megjegyzés:

szonya írta...

Hú, megnéztem, és boldog voltam, amikor fölismertem a "világ legszemetebb párbeszéde mester és tanítvány közt"-öt. Hatalmas film. :D

-szami- írta...

Nagyon örülök, hogy megnézted és annak még inkább, hogy pozitívan értékelted azt, ami engem megfogott abban a filmben! ;)

Üdvözlettel és barátsággal:

szami