Őszi alkonyat

Egy sötét dobozból lestem a rajta kivüleső világba, a látottaktól rámolvadt a doboz. Az alkonyat melyet akkor láttam, egy jeget verejtékező vérbefulladás volt. Tudtam, hogy nem vagyok egyedül. Dermesztett az egyedüllét érzete, és ha azokra gondoltam, akiket elveszítettem, ez csak megerősödött bennem... A némaság zokogása, amit érezni lehetett, látva, amint a Nap megadja magát a sötétségnek. Borzasztó volt. -olyan ez, mint amikor tudatosul bennünk, hogy hamarosan eljön a tél, mert kérlelhetetlenül ránktört az ősz. Próbáltam kimászni a dobozól, de féltem. Valaki megszorította fagyosan izzadó kezemet és csak annyit mondott: "Gyere!"
Én fogtam magam és egy nyugodt érzéssel visszbújtam a dobozba és néztem tovább kifelé, és tudtam hogy itt a tél... /Eljön a tavasz!!! ...csak messze van még.../

1 megjegyzés:

tomipower8 írta...

Helló öreg!

Jó ez a cucc modjuk nekem kétszer kellet nekifutnom de tudod beteg vagyok :)

További ilyen és hasonló mélyen elgondolkodtató FF sorokat.

Továbbiakban a négel fiú hozzon neked... ihletet :)